Tuesday, January 8, 2013

2013 = 50 kg


Baru-baru ini aku membuat pemeriksaan kesihatan bagi mengenal pasti tahap kesihatanku pada usia yang menjangkau ke ambang senja ini. Umumnya memanglah keputusan itu mengisyaratkan bahawa kesihatanku pada tahap yang baik, namun aku tidak berpuas hati dengan angka yang ditunjukkan pada ruangan BERAT dan LEMAK TUBUH. Alamak! Betapalah aku semakin "memberat" sejak 2 tahun ini. Aku ingin sihat, tetapi aku juga tidak mahu gemuk "lemak". Aku nekad bahawa tahun 2013 ini, aku harus menurunkan beratku sebanyak 4.7 kg itu supaya lemak tubuhku dalam lingkungan 20-29.


Sudah lama aku mengintai-intai produk pelangsingan dari Swiss S-recipes. Namun keinginanku untuk mencubanya belum timbul sehinggalah saat aku mengetahui bahawa aku perlu bertindak segera mengurangkan beratku sebelum bertambah berat. Lalu kelmarin aku menerima tempahan pertamaku yang dikirim melalui pos laju. S-recipes mengandungi ramuan organik yang dijamin halal dan selamat digunakan. Dengan hanya 16 sachet pada harga RM180.00, diminum sekali setiap hari 15 minit sebelum sarapan. Ya hari ini aku memulai program pelangsinganku. Mudah-mudahan berjaya, dan akan ku khabarkan berita baiknya selepas hari keenam belas nanti.


No comments:

Post a Comment